محمد مهدی نازنینممحمد مهدی نازنینم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

نبض زندگی"محمدمهدی

شروع دوباره...

تولدت مبارک عشق مامان

1397/3/5 2:11
نویسنده : مامان فاطیما
1,776 بازدید
اشتراک گذاری

محمد مهدی جونم

عشق همیشگی من تموم زندگی من

بزرگترین معجزه ی زندگی من حضور توء

تا زنده ام هر لحظه برا سلامت بدنیا اومدنت خدا رو شکر میکنم

تولد امسالت با روز مادر یکی شده بود...

طبق رسم خانواده ی چهار نفریمون برات دو تا تولد گرفتیم

اون روزی که میخواستیم خونه ی مامانی شون برات تولد بگیریم رفتیم تا کیک بگیریم

تو با اصرار زیاد ازمون خواتی یک کیک که عک عقاب روش داشت بگیریم

میگفتی کیک طوطی بخر

هرجقدر سعی کردیم راضیت کنیم به خرید کیک با طرح های بچگونه تر رضایت ندادی!!!!!!

اون پاکت هم تو دست محمد مهدی هدیه بابایی محمد و مامانی

ممنون

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان صدرامامان صدرا
5 خرداد 97 13:30
تولدت مبارک خوشگل من🎂😚🎂😚🎂
عمه فروغعمه فروغ
5 خرداد 97 22:32
تولدش مبارکمحبت
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
2 تیر 97 10:39
تولدت مبارک😍خوشحال میشم به وب پسر منم سر بزنید😜