محمد مهدی نازنینممحمد مهدی نازنینم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نبض زندگی"محمدمهدی

شروع دوباره...

چه کیفی داره بازی

1396/3/27 22:54
نویسنده : مامان فاطیما
177 بازدید
اشتراک گذاری

محمد مهدی نازنینم

انقدر فاصله ی پست ها طولانی شده که نمیدونم چی بنویسم و از کجا شروع کنم

دلیلش هم مشغله های زیادم بخاطر تو و داداش ایلیاس!

تو تا حدی شیطون شدی که هر یکی دو روز در میون اشکم رو در میاری

پر از حرکتی .... بهتر بگم پر از خرابکاری!!!

خیلی خیلی کنجکاوی ... بهتر بگم فضول!!!

زور گو و لجباز هم که دیگههههه نگووووو!!!

الهی من فدای همه ی این خصلت هات که یکی از یکی شیرین تره

یادمه خیلی روزای پیش

همیشه میگفتم دوست دارم پسرم اونقدر شیطون باشه که از دیوار راست بره بالا...

تو همون خواسته ی منی

یک پسر کوچولو که اگه ولش کنم از دیوار راست میره بالا و من باید همش پشت سرش راه برم

پا بپای همه ی شیطونیات هستم و روزایی که تو خونه ایم از هر چیز جدیدی برای سرگرم کردنت استفاده میکنم

البته داداش ایلیا هم همبازی فوق العاده ی توء و تو سرگرم کردنت بیشترین نقش رو داره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)