محمد مهدی نازنینممحمد مهدی نازنینم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه سن داره

نبض زندگی"محمدمهدی

شروع دوباره...

نه ماهگی

1395/9/19 19:03
نویسنده : مامان فاطیما
139 بازدید
اشتراک گذاری

چه چیزی تو عمقه چشاته که من یک نگاهه تو رو به یه دنیا نمیدم
که بعد از تماشای چشمای تو از زمینو زمان عاشقانه بریدم

تو با کل رویای من اومدی تا تو سی سالگی باورم زیر و رو شه
که زیباترین خط شعرهای من از تماشای چشم تو هر شب شروع شه

 

آسمانم،‌محمد مهدی جان

نــــــــــــــه ماهگی مبارک

 

حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم

آخ ... تا می بینمت یک جور دیگر می شوم

خدای من ممنون برای این روزهای بی تکرار

 

نوزدهم آذر

نه ماهگی

پسندها (2)

نظرات (1)

نسرین ۱۵ساله
19 اسفند 95 18:12
سلام خانم ماشاله بچه هاتون خیلی نازن خدا واستون نگهشون داره خدا حفظشون کنه.وبلاگتون خیلی خوبه من نینیا رو خیلی دوست دارم بیشتر صفحه هاشو دیدم.خانم یه سوالی دارم اینو از مامانمم پرسیدموو چندتا مامان دیگه.یجورایی تسته شجاعته ماماناست.فرض کنید یه روزی توخونه تنها هستید بابچه ها هیچ کسم نیست یهو یه پیرمرد لاغر و زشتی میاد تو خونه و بخواد خدایی نکرده بچه هاتونو بکشه و ازبین ببره شما چکارش میکنین؟ هیچ سلاحی هم ندارید هم شماهم اون دست خالی هستید و راه فراری هم نیست و جون بچه هاتون تو خطره شما چکار میکنید؟؟؟؟؟اینم بگم پیرمرده لاغره و قوی نیست فقط خیلی زشته.