محمد مهدی نازنینممحمد مهدی نازنینم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نبض زندگی"محمدمهدی

شروع دوباره...

چهارده

1394/12/11 21:21
نویسنده : مامان فاطیما
176 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم

از همون روزهای اول که متوجه حضورت شدیم

من و باباجون یک قرار گذاشتیم

اینکه اگه دختر باشی انتخاب اسمت با من باشه

و اگه پسر بودی با باباجون

من اسم زهرا رو انتخاب کردم

و باباجون از همون روزهای اول اسم محمد مهدی رو برای تو انتخاب کرد

پسر قشنگم

انشاالله اگه خدا بخواد قراره اسمت محمد مهدی باشه

اسمت فوق العاده اس

من و باباجون که خیلی دوسش داریم

امیدوارم تو هم راضی باشی از این اسم...

ایلیای نازنینم تو رو داداش محمدی صدا میکنه...

یادت باشه وقتی به دنیا اومدی خیلی هوای داداش ایلیا رو داشته باشی

ایلیا تو این نه ماه خیلی هواتو داشت داداش محمدی...

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)