محمد مهدی نازنینممحمد مهدی نازنینم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه سن داره

نبض زندگی"محمدمهدی

شروع دوباره...

اسباب بازی

1395/3/17 14:12
نویسنده : مامان فاطیما
126 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

وسیله های بازی ای که رو تشک بای ات وصل بوده جدا کردم و رو دسته ی کریر برات وصل کردم

چون توی تشک بازی باید تو حالت خوابیده باشی

و تو ترجیح میدی تو حالتی قرار بگیری که اطرافت رو ببینی

اونقدر خوب سرت با وسیله های بازی گرم میشه که گاهی تو همون وضعیت کم کم خوابت میبره

ماشاالله هزار ماشاالله خیلی آرومی

در حال صحبت کردن با آویزها

آخ آخ خوردن دستهات که این روزا خیلی زیاد شده

امیدوارم نخوای به این زودی دندون در بیاری کوچولوی شیرینم

صحبت کردنت با خودت تو آیینه...

بین تموم چیزایی که وصل میکنم برات تا ببینیشون از آینه بیشتر خوشت میاد

اینجا هم داری سعی میکنی خودت رو بگیری

من به فدای تو کوچولوی شیرینم

...

راستی خیلی تلاش میکنی واسه گرفتن اشیا

مخصوصا قورباغه کوچولویی که برات آویزون میکنم

یبار با تلاش فراوون دستش روگرفتی

من داشتم ار آشپزخونه نگاهت میکردم

وقتی گرفتیش من سرگرم کارم شذم

که یکدفعه با یه صدای بلند و کشیده که نشون دهنده نارضایتیت از وضعیتت بود توجهم رو جلب کردی

الهی فدات شم

دست قورباغه رو نتونسته بودی ول کنی و یه ربعی دستت همونطور بالا مونده بود

خجالتخجالتخجالت

 

نهم خرداد

هشتاد و دو روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)