محمد مهدی نازنینممحمد مهدی نازنینم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نبض زندگی"محمدمهدی

شروع دوباره...

هجده ماهگی

1396/6/30 22:37
نویسنده : مامان فاطیما
188 بازدید
اشتراک گذاری

چه چیزی تو عمقه چشاته که من یک نگاهه تو رو به یه دنیا نمیدم
که بعد از تماشای چشمای تو از زمینو زمان عاشقانه بریدم

تو با کل رویای من اومدی تا تو سی سالگی باورم زیر و رو شه
که زیباترین خط شعرهای من از تماشای چشم تو هر شب شروع شه

اومدی تا بره فصله دیوونگی شدی آرامشه کل این زندگی
با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی به جز تو بخوام

اومدی تا بره فصله دیوونگی شدی آرامشه کل این زندگی
با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی به جز تو بخوام

چشمات و شیطنتی که توشون موج میزنه دنیام رو زیرو رو میکنه

تو از کدوم دنیا اومدی که خنده هات اینطوری جهانم رو دگرگون میکنه؟!

محمدم

چطور وصف کنم آرامشی که از تموم شیطنت هات رو دلم میشینه رو...

تو فوق العاده ای مادر!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)