محمد مهدی نازنینممحمد مهدی نازنینم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نبض زندگی"محمدمهدی

شروع دوباره...

بیست و یک ماهگی

1396/9/25 11:17
نویسنده : مامان فاطیما
715 بازدید
اشتراک گذاری

تمام نا تمام من باتو تمام می شود
تمام بغض و کینه ام با تو چه پاک می شود.
تمام نا تمام من باتو تمام می شود
تمام زخم های من با تو شفامی شود
تمام نا تمام من باتو تمام می شود
ببین حضور عشق در دلم با تو کمال می شود
تمام نا تمام من باتو تمام می شود
تمام شور و عشق من بی تو تمام می شود
تمام نا تمام من باتو تمام می شود
 


بالا برده ای امید به زندگی را در من
چیزی حدود هزااااار
چقدر تو زیبا میخندی مادر
چقدر زیبا کودکی میکنی
جان و جهان من تویی

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
10 بهمن 96 11:39
اي جانم.من و شما پسرامون اندازه همند.من الان فهميدم.خدا حفظشون كنهمحبتبوس