محمد مهدی نازنینممحمد مهدی نازنینم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نبض زندگی"محمدمهدی

شروع دوباره...

زاده ی عزیز اسفند...

1395/10/22 21:57
نویسنده : مامان فاطیما
103 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم

چقدر دلم میخواد بیشتر برات وقت بزارم

دلم میخواد فقط و فقط وقتم با بازی کردن با تو بگذره

اما خوب امکانش نیست

شاید این موهبتیه که ناخواسته به فرزند دوم تعلق میگیره

اینکه من علاوه بر تو باید به کارهای خونه و داداش ایلیا هم برسم

باعث شده تو فوق العاده راحت هر شرایطی رو بپذیری و کنار بیای

کنار همه آرومی

خیلی معدودن کسایی که باهاشون غریبی میکنی

شاید تعدادشون به انگشتای یک دست هم نمیرسه

میتونم به طور قطع بگم تو هوش اجتماعی بالایی داری

پسرکم به داشتنت افتخار میکنم

پسر کوچولوی من که عاشق حمومه

و همینکه بی هوا در حموم رو باز ببینه راست از اون تو سر در میاره

 

پسندها (1)

نظرات (0)