محمد مهدی نازنینممحمد مهدی نازنینم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

نبض زندگی"محمدمهدی

شروع دوباره...

ده ماهگی گل گلی

1395/10/5 14:47
نویسنده : مامان فاطیما
688 بازدید
اشتراک گذاری

جانان من

اولین روز دی ماه ... اولین روز از زمستون

خاص و متفاوت

سر صبح متوجه شدم داداش ایلیا آبله مرغون گرفته

با خودم فکر کردم همین روزا باید منتظر دونه در آووردن تو باشم...

همینکه لباس هات رو کامل در آووردم تا چک کنم

دیدم بلههه این مهمان ناخوانده به مهمانی بدن نازک تر از گل تو هم اومده

اصلا حدسم اینه که شاید تو قبل از داداشی گرفتی

آخه تو دائم دور و اطراف باباعلی که آبله داشت میرفتی اما داداش نمیرفت

احتمالا تو از بابا گرفتی و داداشی از تو...

شکر خدا دونه هات خیلی کم بود شاید تو کل بدنت بیست تا دونه

فقط دو سه روز اول تب داشتی و کمی بیحال بودی

و خوب مسلما وقتی که بیحال و مریضی دلت میخواد همش تو بغلم باشی

و برا منی که همزمان باید از داداشی هم مراقبت میکردم کمی سخت بود

اما شکر خدا بعد از سه روز تبت تموم شد و دونه هات هم کم کم سیاه شدن

و دوباره محمد مهدی من خوش اخلاق و خنده رو شد...

امیدوارم دوباره آبله مرغون نگیری چون تو سن پایین درآووردی

 

تاریخ آبله مرغون در آووردنت

نه ماه و یازده روزگی

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان ويهان جون
15 دی 95 12:42
ايشالله ديگه هيچ وقت مريض نشين گل پسرا